Back to top

Delhaize wint vakjuryprijs voor Beste Folder van 2016

Gamma, Mediamarkt, Kruidvat en opnieuw Delhaize waren de categoriewinnaars van de consumentenpoll.

Net als vorig jaar ging Delhaize met de prijs van de vakjury aan de haal. De jury, met daarin onder meer vertegenwoordigers van Retail Detail, BD myShopi, Profacts en communicatiebureau Pubmarket!, had het over de voortrekkersrol van Delhaize: “Met hun folder stimuleren ze anderen om beter te doen”. Ook de sublieme fotografie en creativiteit van de folder springen onmiddellijk in het oog. De Delhaize folder is een echte bron van inspiratie voor de klant. En de consumenten zitten op dezelfde golflengte, want ook zij kozen Delhaize tot de beste folder in de categorie Supermarkten.

In de andere categorieën kozen de consumenten voor Gamma (Home, DIY, Tuin & Dier), Media Markt (Electro & Telecom) en Kruidvat (Beauty, Lifestyle & Merken).

De folder blijft bijzonder relevant tussen een hele resem (digitale) activatiemedia. Jean-Pierre Breels, CEO Pubmarket!, stelt dat in de omnichannel communicatiemix de folder als offline medium nog steeds een doorslaggevende rol speelt om de klanten daadwerkelijk naar de winkels te leiden.

Zowat 25.000 consumenten brachten online hun stem uit op hun favoriete folders. Het succes van deze verkiezing enthousiasmeert de organisatoren om door te gaan. Hoewel de folder zijn waarde al meer dan bewezen heeft, is er altijd ruimte voor meer: meer impact, meer activatie. Afspraak volgend jaar op 23 november voor de vijfde editie van de Folder van het Jaar!

Wil je als eerste alle nieuwtjes over Pubmarket! weten?

Goed idee. Wij sturen regelmatig een nieuwsbrief uit. Schrijf je hier in!

Lees ook volgende artikels

Hoera, Pubmarket! heeft er een zusje bij. Different View van Mario Bakker uit Almere gaat vanaf nu verder als Pubmarket! Wat verandert is de naam, wat blijft is het vertrouwde creatieve team.

Blogartikel communicatiebureau Pubmarket! breidt uit naar Nederland.

Communicatiebureau Pubmarket! heeft een participatie genomen in het Nederlandse bureau Meijer-HWK Marketingcommunicatie dat voortaan verder gaat onder de naam "Pubmarket!".

Blogartikel ‘Ethisch hacken’, de oplossing?

Cybercriminaliteit is het meest voorkomende type economische misdrijf waarmee ondernemingen in België geconfronteerd worden. Hier kan nu verandering in komen!