Back to top

Cases: Alvo

 
 Dealer marketing, food communicatie en retail communicatie case van Pubmarket! voor Alvo over “Een complete corporate make-over voor Alvo”.

Een complete corporate make-over voor Alvo

Communicatiebureau Pubmarket! zorgde voor een volledige make-over van Artisjok, het B2C corporate magazine van winkelketen Alvo. De volledige facelift ging van concept tot content tot redactie in samenwerking met Dirk De Prins en van fotografie tot grafisch design. 
 
Dealer marketing, food communicatie en retail communicatie case van Pubmarket! voor Alvo over “All-the-way voor Alvo!”.

All-the-way voor Alvo

Alvo, dat is lekker vers en gezond in je buurt. In je buurt mag je letterlijk nemen, want met meer dan 60 winkels in België is Alvo sterk vertegenwoordigd op de Belgische retailmarkt. Communicatiebureau Pubmarket! verzorgt niet alleen de communicatie voor Alvo Nationaal, ook de eigen communicatie van de individuele winkels krijgt de nodige aandacht.
 
Dealer marketing, food communicatie en retail communicatie case van Pubmarket! voor Alvo over “Een nieuwe look voor Alvo-winkels”.

Een nieuwe look voor Alvo-winkels

Supermarktketen Alvo wou voor eens en voor altijd zijn assortiment vers, gezond en biologisch voedsel in de schijnwerpers plaatsen. Daarvoor waren ze bij communicatiebureau Pubmarket! aan het juiste adres. Het zorgde voor de complete food en retail communicatie. In samenwerking met interieurspecialist Wanzl creëerde Pubmarket! een volledig nieuwe shopping experience in de verschillende afdelingen van de winkel: wijn, fruit en groenten, droge voeding, enz.
 
 Dealer marketing, food communicatie en retail communicatie case van Pubmarket! voor Alvo over “Een overheerlijke make-over voor alvo.be”.

Een overheerlijke make-over voor alvo.be

Alvo.be, de officiële website van de populaire supermarktketen, kreeg onlangs een compleet nieuwe look van communicatiebureau Pubmarket!. Het resultaat? Een responsive website die makkelijk te doorzoeken en nóg gemakkelijker te gebruiken is. Markedeer, het digitale bureau van Pubmarket!, nam de leiding over het project.