Back to top

"Retail communication, alle ingrediënten voor de perfecte marketingmix."

Samen mooi werk maken?

Folders blijven een belangrijk ingrediënt in de marketingmix. Ze bieden een handig overzicht van het assortiment en de promoties. Maar retail communicatie is geëvolueerd naar véél meer dan alleen een folder in de bus. Het is omnichannel geworden.

Naast de klassieke kanalen bestaan er nu ook websites, digitale folders, e-news, e-zines, sociale media... Pubmarket! beschikt over de nodige omnichannel ervaring om al je offline en online communicatie ingrediënten perfect af te wegen om zo de ideale marketingmix te bekomen.

Lees ook volgende artikels

Pubmarket!-neemt-digital-agency-Dokter-Klik-over.png

Pubmarket! heeft de activiteiten overgenomen van het digitale bureau Dokter Klik uit Amsterdam. De activiteiten worden geïntegreerd in Pubmarket! Nederland.

Hoera, Pubmarket! heeft er een zusje bij. Different View van Mario Bakker uit Almere gaat vanaf nu verder als Pubmarket! Wat verandert is de naam, wat blijft is het vertrouwde creatieve team.

Blogartikel communicatiebureau Pubmarket! breidt uit naar Nederland.

Communicatiebureau Pubmarket! heeft een participatie genomen in het Nederlandse bureau Meijer-HWK Marketingcommunicatie dat voortaan verder gaat onder de naam "Pubmarket!".