Naar de essentie voor Unilever

Unilever Food Solutions wou professionele chefs inspireren en helpen met praktisch advies en uitstekende oplossingen. Samen met een indrukwekkende lijst food professionals publiceerden ze het omvangrijke naslagwerk “De Essentie – de eigentijdse keuken”.

‘De Essentie’, hét naslagwerk voor de moderne chef

Communicatiebureau Pubmarket! tekende voor de volledige communicatie rond het boek, inclusief de lancering én activering. De korte inhoud: zeven Belgische topchefs, samen goed voor 14 Michelinsterren, werkten mee aan ‘De Essentie’, hét naslagwerk voor de moderne chef. Het boek vertaalt wetenschappelijke kennis naar heldere taal, geeft praktische uitleg en toont toepassingen van topchefs van bij ons. Een goudmijn aan informatie en een uniek werkinstrument.

In 2012 sleepte ‘De Essentie’ een Gourmand World Cookbook Award in de wacht in de categorie ‘Beste innovatieve kookboek’. Bravo!

Naar de essentie voor Unilever
Naar de essentie voor Unilever