“I want to do business with a company that treats e-mailing me as a privilege, not a transaction”
E-mailmarketing is springlevend! Veel marketeers vreesden dat de strenge GDPR-regels het einde zouden betekenen van e-mailmarketing, maar het tegendeel is waar. Grote batches e-mailadressen downloaden kan inderdaad niet langer, maar doordat het expliciete opt-in principe rigoureus wordt toegepast, zijn de e-mailbestanden kwalitatiever.
Als iemand uitdrukkelijk aangeeft dat hij jouw e-mails wil ontvangen, dan is hij echt geïnteresseerd.
De doorslaggevende succesfactor is wel dat je mailt volgens de regels van de kunst. Zo persoonlijk mogelijk met to-the-point informatie en sterke aanbiedingen. Gebruik je CRM-info om maatwerk te verzenden. Niet te pushy, goed opgebouwd, met de juiste links en replymogelijkheden en volgens de juiste frequentie. Uiteraard steeds met de wettelijk verplichte opt-out button, dat spreekt voor zich.
Pubmarket! helpt je graag om een GDPR-proof bestand op te bouwen, een strategisch e-mailplan uit te werken én in de praktijk te implementeren.