E-mail marketing

“I want to do business with a company that treats e-mailing me as a privilege, not a transaction”

E-mailmarketing is springlevend! Veel marketeers vreesden dat de strenge GDPR-regels het einde zouden betekenen van e-mailmarketing, maar het tegendeel is waar. Grote batches e-mailadressen downloaden kan inderdaad niet langer, maar doordat het expliciete opt-in principe rigoureus wordt toegepast, zijn de e-mailbestanden kwalitatiever.

Als iemand uitdrukkelijk aangeeft dat hij jouw e-mails wil ontvangen, dan is hij echt geïnteresseerd.

De doorslaggevende succesfactor is wel dat je mailt volgens de regels van de kunst. Zo persoonlijk mogelijk met to-the-point informatie en sterke aanbiedingen. Gebruik je CRM-info om maatwerk te verzenden. Niet te pushy, goed opgebouwd, met de juiste links en replymogelijkheden en volgens de juiste frequentie. Uiteraard steeds met de wettelijk verplichte opt-out button, dat spreekt voor zich.

Pubmarket! helpt je graag om een GDPR-proof bestand op te bouwen, een strategisch e-mailplan uit te werken én in de praktijk te implementeren.

Strategisch creatief, denken én doen:
creëren, activeren, evalueren en ... optimaliseren!

Maak kennis met onze resultaatgerichte aanpak.
Contacteer ons

Headlines to be proud of

20 jaar TinQ

Tanken aan de prijzen van 20 jaar geleden!

"20 jaar TinQ"

Introductiecampagne voor het nieuwe merk RRReis

‘R’, staat symbool voor de samenwerking van de drie provincies

"Introductiecampagne voor het nieuwe merk RRReis"

SuperTank kleurt oranje

Ontwikkeling digitale wedstrijd­mechanisme en SuperTank app

"SuperTank kleurt oranje"