On- en offline touchpoints

“De set-up van de on- en offline touchpoints vormt het fundament voor verdere merkactivatie!”

Staan je corporate, product, employer en/of personal brand op punt? Is je communicatiestrategie uitgetekend? Dan is het aan de creatieven, grafisch designers, developers en UX-designers om alle on- en offline touchpoints concreet op te zetten. En dat kunnen en heel wat zijn.

Online denken we aan de website, de webshop, de sociale mediakanalen, de templates voor de E-newsletters enz. Zonder de inrichting van de Google Data Studio te vergeten om alles nauwgezet op te volgen. Ook offline is er werk aan de winkel: de huisstijldragers, de brochures, het POS-materiaal, de bestickering van het voertuigenpark enz.

Dit alles uiteraard conform aan de doestellingen, de key messages, de tone-of-voice en de beeldtaal die al uitgewerkt zijn en steeds met de integratie van online en offline communicatie in het achterhoofd. De on- en offline touchpoints moeten uiteraard naadloos op elkaar aansluiten zodat ze elkaar versterken.

Strategisch creatief, denken én doen:
creëren, activeren, evalueren en ... optimaliseren!

Maak kennis met onze resultaatgerichte aanpak.
Contacteer ons

Headlines to be proud of

20 jaar TinQ

Tanken aan de prijzen van 20 jaar geleden!

"20 jaar TinQ"

Introductiecampagne voor het nieuwe merk RRReis

‘R’, staat symbool voor de samenwerking van de drie provincies

"Introductiecampagne voor het nieuwe merk RRReis"

Coco & Sebas, chocolade met een extra sparkle

Een premiummerk tegen betaalbare prijzen

"Coco & Sebas, chocolade met een extra sparkle"